Energiaratkaisun estetiikka voi olla osa liiketoiminnan kokonaisuutta

Onko energiantuotantoratkaisujen estetiikalla merkitystä? "Ei kaikille", kertoo Hohkan markkinointi- ja viestintäpäällikkö Merja Heinonen, "mutta tietyillä toimialoilla esimerkiksi energiantuotantolaitoksen esteettisyydellä voi olla suurikin merkitys".

Vaikka energiantuotantoratkaisut eivät ensimmäisenä useinkaan yhdisty estetiikkaan, esimerkiksi matkailualalla yritykset suunnittelevat matkailijoille tarjottavan ympäristön ja kokonaiselämyksen sellaiseksi, ettei edes energiantuotantolaitoksen estetiikka ole yhdentekevää. 

Hohkalla asiakasta palvelee monipuolinen tiimi, jolla on vahvaa niin energia-alan kokemusta, insinööri- ja laskentaosaamista kuin markkinoinnillista ja muotoilullista näkökulmaa. Näin asiakkaalle pystytään tarjoamaan sekä ekonomisesti, ekologisesti että esteettisesti kestävät energiaratkaisut.